Content marketing dla firm na czym polega, jakie są jego korzyści

0
1797
Content marketing

Ciekawe filmiki wciągające artykuły czy też intrygująca nas treść to świetne sposoby na dobrej jakości content marketing. Pomoże on wypromować naszą ofertę a także przyciągnie potencjalnych klientów i sprawi że nasze wyniki na rynku będą lepsze. Takie usługi możemy świadczyć na najwyższym poziomie, jednak nigdy stu procentowo nie potrafią one gwarantować sukcesu. Czym dokładnie jest content marketing oraz jakie korzyści płyną z jego korzystania? Sprawdźcie sami!

Przeczytaj też: https://www.wsb.com.pl/content-marketing/

Co to jest content marketing?

Content marketing jest to niskobudżetowy sposób na reklamowanie się w internecie. Jest to metoda na przedarcie się przez konkurencje która wypełnia cały internet. Kiedy używamy narzędzi, związanych z content marketingiem informacja o naszym produkcie lub usłudze jest pleciona w treść. W takim przypadku nie ma mowy o nachalność i klasycznej reklamy. Wszystko zrobione jest z odpowiednim wyczuciem. W jaki sposób działa content marketing? Przekonajmy się na przykładzie.

Jak działa content marketing – przykład

Dla przykładu wyobraźcie sobie że jesteście właścicielami kawiarni. Wasz biznes dopiero się rozkręca i pozyskuje cię nowych klientów. Czy chciałbyś aby wasz lokal zyskał o wiele większą popularność? Zastanawiacie się jak przeciągnąć kaboszonów lub ludzi, którzy lubią po pracy lub po zajęciach w szkole zjeść ciastko w miłym towarzystwie?

W tym wypadku możecie stworzyć serial filmów, w których główną rolę będzie grał wasz barista. Stwórzcie Filmy, w których wasz barista nauczy widzów w jaki sposób wybrać odpowiednią kawę, przekażę swoją wiedzę na temat obsługi ekspresu czy też innych urządzeń do zaparzania kawy. Dodatkowo zdradzie on ciekawostki, dzięki którym więc będzie mógł przygotowywać w domu pyszny napój. Jest to prosty przykład dzięki któremu wasza marka będzie miała dobrą opinię oraz zyska nowych klientów.

Możliwości wykorzystania takiego content marketingu są nieograniczone. Do najbardziej popularnych możemy zaliczyć między innymi:

• artykuły ekspertów,

• poradniki,

• ebooki, 

• szkolenia internetowe,

• infografiki, 

• video,

• podcasty,

• quizy,

• raporty,

• recenzje itd.

Agencje reklamowe przeznaczają pieniądze na koncert marketing, ponieważ wiedzą że każda złotówka wróci do nich z podwójną siłą. Według content Instytut marketing w ubiegłym roku marketerzy Zwiększyli swój budżet na ten rodzaj promocji o 80%. Jest to naprawdę zaskakująca ilość, która świadczy o skuteczności tego sposobu.

Jakie są korzyści płynące z content marketingu

Podsumowując głównymi zaletami i content marketingu są:

• Zdobywanie lokalnych i wartościowych klientów.

• Wyższa sprzedaż, większe zyski.

• Lepiej wydane pieniądze na promocję oraz marketing w internecie.

• Uzyskanie lepszych wyników w wyszukiwarkach Google.

 

Zobacz też: http://blogopracy.net.pl/dropshipping/

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ